søndag 27. januar 2013

Trind Nail Brightener

Da er jula og vinterdepresjoner over, så kan man komme seg tilbake til litt neglerier igjen! Jeg har enorme mengder neglelakk som skulle fått litt publisering nå, men man må vel bare begynne i en ende.

Starter året med et problem mange har spesielt kanskje etter julen med rød neglelakk, nemlig negler som har blitt misfarget og gule tross baselakker. Nail Brightener er en blank lakk med litt lilla pigmenter, som kjent i fargeteori nøytraliserer lilla gult da de er på motsatt side av hverandre på fargehjulet.

Jeg er ganske imponert over dette produktet selv om jeg ikke får brukt det så ofte. Det lilla er så subtilt at det ikke blir ujevnt. Eneste negative er når neglene har vokst og det misfargede er kanskje midt på neglen, da blir den friske neglen ganske lilla. Det som funker når det skjer er rett og slett å påføre et tynt lag akkurat der det er gult, raskt etterfulgt av en helt vanlig blank lakk over det hele.

På bildet har jeg ett jevnt lag på annenhver negl og beholdt det uredigert. Tuppene mine er ikke helt definerte, men med lakken ser man ennå at de er hvitere enn på neglene uten. Lakken kan påføres i to lag uten problemer med ujevnhet.



Kan kjøpes på Vita eller fra shopping4net til 89,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar